top of page
  • SiVi goes Erasmus+

Semana numéro 2 con Anneke

Bijgewerkt op: 20 jun. 2023

Ik ben Anneke Legrand en ik ben jullie reporter van vandaag!

Ik zal vertellen hoe mijn dag verlopen is.


Na een verkoelend weekend in Siam, één van de bekendste en beste waterpretpark van Europa, hadden we ons weekend gezellig afgesloten met een drankje!


De 9de dag begon vroeg in de ochtend met ons ontbijtje op ons zonnig balkon. Dat was van korte duur, de stage dag begon. Ik, Lara, Karissa, Delphine maakten ons klaar om te vertrekken met de minibus. Ik kwam aan om 9:30u op mijn stageplaats. Ik doe mijn stage in een Topimmo kantoor. Ik mocht als eerste een vergadering bijwonen deze ging over hoe we meer reclame zouden kunnen maken. Daarna ging ik mee op huisbezoeken, we namen wat foto's van de villa's. Vervolgens hebben we gezellig met de collega’s geluncht. Na het heerlijke middageten begon de namiddagshift. Ik heb veel nieuwe klanten aan gemaakt in de database. Toen was het tijd om terug naar ons verblijf te gaan. Meneer Van de Voorde kwam ons (ik, Delphine, Karissa) halen.


Febe kookte lekkere pasta pesto voor ons avondeten. Na het eten hebben we nog wat gewandeld en flyers in de brievenbussen gedropt.


Na een lange maar leuke dag gaan we op tijd slapen. Want morgen... back on track. :D


Hasta luego!




42 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page