top of page
  • SiVi goes Erasmus+

Dag 3 - We zijn nu echt vertrokken ...

13/06/2023

Hallo, ik ben Febe en ik ben vandaag jullie reporter van dienst.

Na een warme, maar deugddoende nacht namen we een voedzaam ontbijt. Daarna maakten we ons klaar voor de volgende stagedag. Mevrouw Geerts, onze chauffeur van dienst, vergezeld door copiloot mevrouw Lammertyn, vertrokken heel vroeg om iedereen op tijd op hun stageplaats af te zetten. Ik kan te voet naar mijn stageplaats en samen met Jaty, die deels dezelfde weg neemt, vertrokken we om 9.30 u. Om 10 u ging het kantoor open en zo begon mijn 2de dag.

Ik loop stage bij IGARA Home in Las Galletas. Dit is een immo kantoor. Op het programma stond een verdere kennismaking met de collega’s. Dana, mijn stagementor, had een takenlijst opgemaakt. Ik begon met het overnemen van cijfersgegevens van het vorig boekjaar voor de boekhouder. Voor hun sociale media maakte ik een Canva. Het bureau wil ook een marktonderzoek voeren en hun concurrenten in kaart brengen en daar verzamelde ik ook al wat informatie over. De dag is voorbij gevlogen.

Toen ik thuis kwam hadden enkele medeleerlingen al boodschappen gedaan. Anneke maakte voor ons een heerlijke wokschotel. De avond werd afgesloten met een leuk partijtje Uno. De winnaar was de copiloot. Uno lukt blijkbaar beter dan google maps lezen. Moe maar voldaan kropen we onder de wol!😉

Febe


Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page