top of page
  • SiVi goes Erasmus+

Een "out of the box" stageplaats van Jaty!

Dag 5 - 15/06/2023


Buenas noches amigos,


Ik ben Jaty en ik ben vandaag jullie verslaggever ter plaatse. Vandaag begon zoals de andere dagen, ontbijten op ons zonnig balkon, en ondertussen genieten van het zicht op de zee. Febe en ik maakten ons later klaar dan de anderen, want wij mochten wat later beginnen.

Ik kwam aan om 10.30 u op mijn stageplaats. Mijn stageplaats is echt “out of the box”. Ik doe mijn stage op een Catamaran, de naam van het bedrijf is ‘Blue Ocean Yachtcharter’. Mijn taken zijn vooral het ontvangen en het registreren van de klanten. Het uitleggen van de veiligheidsinstructies en algemene info over de boottocht geven behoort ook tot mijn takenpakket. Tijdens de vaart help ik ook met het bedienen en het klaarmaken van tapas. We zorgen ervoor dat de klant zich welkom, relaxed en veilig voelt. Voor mijn talen is dit een heel goede oefening.

Gisteren hadden we geen boottochten en heb ik vergaderd met Peter, de CEO van Blue Ocean Yachtcharter. We hebben samen de website bekeken en ook rond social media gewerkt!

Vandaag kwam ik als laatste thuis en mijn medeleerlingen hadden een lekkere maaltijd, pasta met spinazie en gehakt, gemaakt.

Vandaag was een lange dag, ik voel nog steeds de deining van de boot en ben ook een beetje over verhit van een ganse dag op zee. We praten straks nog wat na op ons terras en zo sluiten we opnieuw een mooie dag af.

Dit was mijn dag vandaag, ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn verslagje!

Jaty






215 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page