top of page
  • SiVi goes Erasmus+

Helemaal zen met Lara!

Dag 4 - 14/06/2023


Hallo, ik ben Lara en ik zal vandaag beschrijven hoe mijn dag verlopen is.

De dag begon met een lekker ontbijtje op ons balkon. Toen maakten we ons allemaal klaar om te vertrekken naar onze stageplaats. Anneke en ik werden vroeg verwacht en zo vertrokken we tijdig met de minibus.

Om 9 uur kwam ik toe op mijn stagplaats. Ik werd verwelkomd door mijn stagementor Ine en hun dolenthousiaste labrador. Ine is de bezieler van “KeepYourBalance”, dit is een online praktijk waar iedereen terecht kan voor individuele coaching, business coaching, groepstrainingen, workshops & webinars.

Naast de online praktijk heeft “Keep Your Balance” ook een professionele plek in het zuiden van Tenerife (Golf del Sur). Daar loop ik mijn stage. Ik hou mijn vooral bezig met de marketing en de promotie van de boostweken die Ine organiseert voor mensen die eens een weekje willen ontspannen, mensen die wegwillen van stress en de dagelijkse sleur, ….

In de ochtend heb ik samen met Ine de praktische zaken van de dag besproken. In de middag had ik een halfuurtje pauze en ben ik eens naar het zwembad geweest in hun resort.

Rond 17 uur kwamen de leerkrachten mij ophalen. We maakten nog een stop bij de Supermercado, onze favoriete Spaanse supermarkt, om ingrediënten voor het avondeten te kopen.

Toen we thuis kwamen zijn we direct begonnen aan het eten. We aten die avond pitabroodjes met vers gesneden groetjes, feta en gehakt.

De vermoeidheid begint toe te slaan. Het was een drukke dag. Nog een partijtje Uno en moe maar voldaan doken we in ons bedje. Oh, en voor ik het vergeet, Ine bood me gisteren een vakantiejob aan in de zomer hier in Tenerife. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Tot morgen

Lara











372 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page