top of page
  • SiVi goes Erasmus+

Denemarken: weekend 1 (11 en 12 juni)

Zaterdag was een minder actieve dag. Ik ben de dag gestart met een ontbijt. Daarna naar de winkel om eten voor de middag, avond en de volgende dag te kopen. Na het middagmaal was het tijd om de was te doen. Nadat ik de was had opgehangen ben ik gaan lopen en heb ondertussen ook de buurt wat meer verkend. Na het opfrissen ben ik gaan avondeten en heb ik de dag afgerond met naar het thuisfront te bellen.


Zondag ben ik Arken gaan bezoeken. Dat is het Museum voor Moderne Kunst in Ishoj. Daar heb ik mijn middag gespendeerd. Daar waren expedities over: Women and Change, Else Alfelt en At the End of the Rainbow. Na mijn bezoek keerde ik terug naar de hostel waar ik verblijf. Na het avondmaal heb ik opnieuw een wandeling gemaakt langs het strand om nog even uit te waaien.


69 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page