top of page
  • SiVi goes Erasmus+

Denemarken: einde werkweek 1

Op woensdag moest ik opnieuw orderpicken, dit ging goed. Ook heb ik leren orders verzamelen voor cruiseschepen. Die meren sinds kort opnieuw massaal aan in Kopenhagen en H. Essers voorziet de boten van onderhoudsproducten. In de loop van de dag vertrok meneer Van Landeghem terug naar België waardoor ik sinds dan alleen mijn boontjes moet doppen.


Gisteren, donderdag, moest ik bijgevolg voor het eerst met de fiets naar stage. Dit ging redelijk goed, al moest ik hier en daar nog wat zoeken. Op stage moest ik nog steeds orderpicken. Na het beëindigen van de werkdag en na het eten heb ik nog een klein beetje mijn uitvalsbasis, Ishoj, verkend op de fiets.

Vandaag was de laatste stagedag van week 1. Ik kreeg aangeleerd hoe ze bij H. Essers vaten vastbinden. Nadien moest ik helpen met het sorteren van goederen die per artikel op een aparte pallet moeten staan. Dit was heel wat werk. De avond heb ik afgerond met een wandeling langs Arken, het museum voor moderne kunst, in Ishoj, vlak bij het strand.


50 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page