top of page
  • SiVi goes Erasmus+

Denemarken: 7 juni 2022

Vandaag startte mijn eerste stagedag. Om 6 uur ging de wekker af zodat ik voldoende tijd had om te douchen en te ontbijten want om 6.45 uur vertrokken we richting Taastrup. Ik volg stage bij het Belgische transportbedrijf H.Essers in Taastrup.

Om 7 uur meldden we ons aan bij de receptioniste, Joy. Vervolgens maakte ik kennis met enkele collega’s (Namo en Benjamin). Ik kreeg eerst een rondleiding in het hele magazijn en het nodige materiaal. Daarna kreeg ik de instructies over het orderpicken en kon ik aan de slag.

Zodra alle orders verzameld waren, heb ik de lege pallets opgeruimd en de folie in de container gegooid.

Hierna zat de eerste stagedag erop.


Nadien heb ik me opgefrist en hebben inkopen gedaan om het avondmaal te bereiden. Tijdens de eerste (gewonnen) live Instagram-kookbattle tegen de 3 jongens van team Sevilla maakte ik spaghetti bolognaise.

Tijdens de volgende aflevering, donderdag, neem ik het alleen op tegen de 3 dames.

Als afsluiter hebben meneer Van Landeghem en ik het nodige in orde gebracht om een huurfiets bij Donkey Republic te regelen zodat ik vanaf donderdag zelfstandig mijn verplaatsingen kan maken.


Aangezien het alvast een pittige eerste stagedag was, kruip ik vroeg onder de wol.


87 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page