top of page
  • SiVi goes Erasmus+

Op schok met Michelle!

Hallo, ik ben Michelle Meuleman en ik ben jullie reporter van vandaag.

Mijn dag begon met een goed ontbijt. Daarna gingen we de deur uit en ging ik naar de markt om mijn stagedag te beginnen. We hebben de markt opgezet en zorgden voor een aantrekkelijke artikelpresentatie. Daarna begon het echte werk, klanten aanspreken, verkopen in het Nederlands, Engels en Spaans. Bij ieder verkoopgesprek moet ik uitleg geven over de verschillende artikelen, hoeveel alles kost en hoe je het product moet gebruiken.

Het was een drukte van jewelste! Mission accomplished! :D


Wanneer de markt begon leeg te lopen, ruimden we alles op! Alle producten krijgen een plaats in opbergdozen.


Tijd om naar huis te gaan... We werden opgehaald door het minibusje en een halfuurtje later was ik terug thuis. Ik besteedde mijn vrije tijd aan het eten klaarmaken. Samen met Karissa en Delphine maakten we poke bowls met verse groenten en fruit, rijst en kip! NOMNOM.

Na het opruimen en afwassen... was het tijd voor een frisse duik in het zwembad van Westhaven Bay! Heerlijk en dat zeker na een drukke en warme werkdag.


Tot snel!





8 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page