top of page
  • SiVi goes Erasmus+

Dag 2 van week 2

Dat wordt aftellen... Nog 4 dagen en de stage in Perros-Guirec zit erop!


Ik heb in de voormiddag kamers gecontroleerd voor aankomende gasten. Daarna heb ik de hele voormiddag geholpen met Letitia om de kamers schoon te maken. Na mijn middagpauze was er helaas opnieuw niet veel werk voor mij dat ik kon doen, dus heb ik voor het hotel Belgische reisbureaus opgezocht waarmee ze contacten kunnen leggen.


Lotte heeft haar dag met andere taken kunnen vullen. Zij heeft betalingen van gisteren gecontroleerd, kamers geverifieerd en tarieven van andere hotels vergeleken.


Alyssa moest het waterverbruik van elke kamer per minuut nakijken om zo het ecolabel van het hotel op te maken.


Jasmeen mocht een heel precies werkje doen. Zij mocht heel nauwkeurig kamers verifiëren voor komende gasten. Daarna is ze helaas naar huis moeten gaan wegens ziekte.


Als maaltijd wordt het vanavond biefstuk met bearnaisesaus en frietjes uit de oven. Dus nu is het alleen nog maar wachten op mevrouw Bol haar kookkunsten. En dan smullen maar.


Tot morgen!

Bauke

27 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Einde stage!

Na 2 weken stage is het einde aangebroken. We hebben allemaal veel ervaringen opgedaan. Ook hebben we veel bijgeleerd, vooral in het Frans. Jasmeen heeft vandaag vooral administratieve taken gedaan aa

Voorlaatste dag in Frankrijk

De voorlaatste stagedag is al weer bijna voorbij. Lotte is zoals gewoonlijk om 8 uur vertrokken met de fiets en Alyssa is te voet om 8.50 uur vertrokken. Lotte heeft vandaag de belastingen ingediend e

Stage Frankrijk: Dag 3 Week 2

Vandaag vertrokken Jasmeen, Lotte en Bauke zoals altijd rond 8 uur. Alyssa vertrok wat later. In het Grand Hotel heeft Jasmeen vooral de kamers gecontroleerd. Van verdieping 1 tot verdieping 5 werden

bottom of page